jump to navigation

Peperiksaan akhir…mungkinkah saya perlu berhenti menulis buat seketika?? Mac 9, 2009

Posted by Firdaus Rosli in Uncategorized.
Tags: , , , ,
trackback

Beginilah jadual peperiksaan akhir saya yang telah disediakan oleh pihak KLIUC.

Rabu 11/3/2009          8.45-1045am      Engineering Mechanics

Khamis 12/3/2009     8.45-10.45am     Soil Mechanics

Jumaat 13/3/2009     8.45-10.45am    Concrete Technology

Isnin 16/3/2009         8.45-10.45am     Engineering Mathematics II

Selasa 17/3/2009       2.15-4.15pm       Economics For Engineers

Rabu 18/3/2009         8.45-10.45am    Engineering Drawing

Ini hanyalah untuk 6 subjek yang saya ambil. Mungkin dalam tempoh ini saya perlu berehat seketika. Selepas peperiksaan ini pula, saya akan berpindah rumah sewa ke Kajang kerana Putrajaya agak jauh untuk saya berulang-alik antara rumah dan kolej. Selepas selesai perpindahan, saya kemudiannya akan pulang ke kampung halaman di Yan, Kedah.

2217525430_3ea770b0aa

Kawasan Yan, di mana ADUN Sungai Limau adalah Menteri Besar dari parti PAS, Dato’ Seri Azizan Abdul Razak adalah sebuah kawasan yang terkenal dengan aktiviti mencuri kabel. Hasilnya, tempat biasa saya melayari internet, iaitu di Pusat Internet Desa tidak mendapat sambungan internet.

Namun, saya tetap akan berusaha gigih memastikan kelangsungan hidup blog saya yang baru dilahirkan ini. Kepada sesiapa yang membaca, saya ucapkan berbanyak terima kasih, dan doakan kejayaan saya dalam Peperiksaan Akhir Semester November 2008 KLIUC ini. Assalamualaikum.

Komen-komen»

No comments yet — be the first.

Tinggalkan Jawapan

