jump to navigation

Alhamdulillah…nombor 93 blog Bahasa Melayu WordPress. April 3, 2009

Posted by Firdaus Rosli in Uncategorized.
Tags: , ,
trackback

Selepas diperiksa statistik blog saya, saya menemui bahawa blog saya ini berada di tangga ke-93 antara blog-blog WordPress berbahasa Melayu (yang pastinya tidak banyak jumlahnya). Bukan angka yang dikejar, namun ribuan terima kasih kepada para pelawat kerana sudi membaca blog amatur ini. Saya berjanji akan mempertingkatkan lagi mutu penulisan dan karya saya di dalam blog ini, tidak terhad dari segi isu semasa sahaja. Diharapkan para pembaca berpuas hati dengan tulisan dalam blog Kelapa Muda. Jika ada sebarang aduan atau komen, jemput-jemputlah menggunakan ruang komen yang tersedia. Terima kasih.

Komen-komen»

No comments yet — be the first.

Tinggalkan Jawapan

