jump to navigation

Seribu yang pertama, diharapkan beribu-ribu lagi kemudiannya! April 27, 2009

Posted by Firdaus Rosli in Uncategorized.
Tags:
trackback

Terima kasih saya ucapkan kepada sesiapa yang sudi membaca tulisan saya, kerana jumlah kunjungan ke blog saya ini sudah melepasi angka 1,000 hari ini. Saya langsung tidak menjangka sambutan begini dahsyat, kerana saya menyedari bahawa terdapatnya beribu-ribu (mungkin berjuta) blog yang sudah wujud di negara ini, dalam bahasa ibunda kita.

Terima kasih, rajinkanlah diri membaca dan memberikan komen, malah kritikan agar blog saya, tulisan saya dapat terus dipertingkatkan. Seorang insan yang baru berusia 18 tahun pastinya memerlukan banyak tunjuk ajar, terutama dari orang-orang yang arif dengan isu-isu yang saya boleh bincangkan.

Komen-komen»

No comments yet — be the first.

Tinggalkan Jawapan

