jump to navigation

Bilik untuk disewa, Pangsapuri Sri Ros, Taman Sepakat Indah Kajang. Februari 10, 2011

Posted by Firdaus Rosli in Uncategorized.
Tags: , , , , ,
trackback

Saya telah menghadapi satu kejutan, di mana dua orang rakan rumah sewa saya telah pun merancang untuk berpindah di saat akhir. Mereka sudah pun mempunyai ahli keluarga yang tinggal berhampiran.

Jadi, saya terpaksa mencari pengganti SEGERA untuk kekosongan di rumah ini bagi mengelakkan daripada membayar kos yang tinggi bagi bayaran sewa setiap bulan. Mungkin bulan ini saya dapat bertahan, InsyaAllah.

Okey, biar saya bertahu butiran mengenai rumah saya ini. Kekosongan hanyalah untuk Lelaki Muslim sahaja. Ianya terletak di tingkat empat, yang mana penghuni terpaksa menggunakan tangga bagi sampai ke tingkat ini.

Rumah saya terletak di Pangsapuri Sri Ros, Taman Sepakat Indah, Kajang.

Peta ini menggambarkan kedudukan apartmen yang hampir dengan pelbagai lokasi.

Keunikan Apartmen Sri Ros adalah kawalan keselamatan yang jarang diperolehi oleh pangsapuri kos rendah seumpamanya. Seramai 2 orang pengawal keselamatan bertugas setiap syif bagi mengelakkan daripada kejadian tidak diingini seperti rompakan dan kecurian.

Pintu masuk Sri Ros Apartment.

Setiap kereta yang ingin menggunakan ruang letak kereta Apartmen Sri Ros perlu masuk dengan menggunakan kad akses, yang mana memastikan ruang letak kereta sentiasa mencukupi dengan kuota sebuah kereta bagi setiap unit rumah.

Selain itu, kini pengurusan air Apartmen Sri Ros telah diambil alih oleh Syabas, yang mana membolehkan penghuni pangsapuri kelayakan untuk 20 meter padu air percuma dari Kerajaan Negeri Selangor, serta kadar caj penggunaan air mengikut kadar kediaman biasa.

Dari segi rumah saya, ianya merupakan jenis lantai berjubin. Dilengkapi dengan set TV, peti ais, mesin basuh dan juga dapur memasak. Sambungan internet adalah menggunakan Streamyx 1.0 mbps, yang boleh digunakan menerusi Wi-Fi yang dilindungi kata laluan.

Tidak keterlaluan jika saya katakan kehidupan di sini selesa untuk para pelajar, antaranya yang belajar di IPT berdekatan seperti UKM, UPM, Uniten dan KLIUC. Untuk yang bekerja, turut dialu-alukan, seperti mereka yang bekerja di Putrajaya kerana jarak perjalanan yang cukup dekat dan mudah.

Berikut merupakan link kepada iklan rumah sewa saya ini di rumahsewa2u.com. Silakan hubungi jika berminat.

Komen-komen»

1. RAZALI - April 8, 2011

SAYA BERMINAT NAK SEWA BILIK AWK,TAPI APA NO CONTAGT

2. Nur Aufa Syaza - Jun 2, 2012

rumah masih available?


Tinggalkan Jawapan

